Inseme cù u riscaldamentu, u raffreddamentu è u scaldabagnu, a vostra asciugatrice hè tipicamente trà i trè principali cunsumatori d'energia in casa. È paragunatu à l'altri dui, hè assai più faciule eliminà parechji cicli d'asciugatura di vestiti. Pudete aduprà unstendibiancheria pieghevole(è eccu alcuni cunsiglii efficaci per appiccà i vestiti à asciugà dentru se decide di andà per quella strada). In e regioni più umide, una ottima alternativa à u stendibiancheria pieghevole hè di avè uncorda à stende... ancu s'è per parechje ragioni (spaziu, l'inquilini ùn ponu di solitu mette apparecchi permanenti, ecc.), una opzione più suttile pò esse megliu.
Inserite ucorda à vestiti retrattileUn strumentu simplice, elegante è veramente efficace in u vostru viaghju versu a libertà finanziaria. Sti picculi apparecchi ponu risparmià centinaie di dollari à una famiglia di quattru persone, è in u corsu di a so vita, aghjunghje migliaia à u vostru contu bancariu.
Stendibiancheria retrattili
Sti picculi apparecchi sò cum'è una bobina - a corda stessa hè avvolta strettamente in un alloggiamentu chì a prutege da l'intemperie è a mantene pulita. È cum'è una misura à nastro, pudete tirà fora a linea, è poi lascià ch'ella si arrotoli di novu quandu avete finitu. Cusì ùn avete micca bisognu di assai spaziu!
Ci sò parechji tippi di stendibiancheria retrattili. Certi anu parechje linee. I cunsiglii d'installazione è d'usu sò simili, dunque quì prisentu solu un semplice stendibiancheria à una sola linea.
Per installà, avete bisognu di:
trapanu
Pacchettu di stendibiancheria retrattile, chì include u stendibiancheria, e viti, l'ancore à vite è u ganciu.
Passu 1– truvate induve vulete a vostra corda retrattile per a robba, è allineatela. Pone a corda nantu à a superficia induve vulete attaccà la. Aduprate una matita per mette dui punti nantu à a superficia IN CIMA di i fori in forma di lacrima in u supportu metallicu di a corda.
Passu 2– perforà i fori. Perforate un picculu foru (circa a metà di u diametru di e viti chì aduprerete) nantu à ogni marca chì avete fattu. In questu casu, aghju muntatu questu nantu à un pezzu di legnu 4×4, dunque ùn ci hè bisognu di l'ancore di plastica raffigurate in u kit sopra. Ma se state muntendu nantu à u cartongesso o un'altra superficia menu stabile di u legnu massicciu, duverete perforà un foru abbastanza grande per fà entre l'ancore. L'ancore ponu esse picchiettate delicatamente cù un martellu (nutate chì ùn aghju micca dettu "martellatu"! haha) finu à ch'elli sò in u foru. Una volta dentru, pudete aduprà u vostru cacciavite o trapano per inserisce e viti.
Lasciate a vite à circa un quartu di centimetru di distanza da esse à livellu di a superficia.
Passu 3– muntà a corda per i vestiti. Fate scorrere u supportu metallicu sopra e viti, è poi falà in u so postu in modu chì e viti sianu in cima à a parte in forma di lacrima di i fori.
Passu 4– avvitate e viti. Una volta chì a corda per vestiti hè appesa, aduprate u vostru trapano o un cacciavite per spinghje e viti u più à livellu pussibule per fissà a corda in u so postu.
Passu 5– Fate un foru per u ganciu è avvitatelu. Induve serà a fine di a corda per a biancheria, mette u ganciu.
È site prontu! Avà pudete cumincià à aduprà a vostra corda per a robba.
Data di publicazione: 04-02-2023
