Perchè a robba di certi pirsuni sguassate quandu sò in u sole, è i so vestiti ùn sò più molli ? Ùn culpisce micca a qualità di a robba, qualchì volta hè perchè ùn l'avete micca seccu bè !
Parechje volte dopu à lavà a robba, sò abituati à siccà in a direzzione opposta. In ogni casu, se a biancheria intima hè esposta à u sole, serà faciule d'aderisce à a robba cù polvera è bacteria. Underwear è underwear sò robba intimi. L'amici cù a pelle sensitiva deve esse più attenti à questu, cusì ricordate, a biancheria intima è a biancheria intima deve esse in u sole.
À u cuntrariu, ricordate chì hè megliu secca l'outerwear backwards, è per i vestiti brillanti è scuri, siccate in daretu. In particulare in l'estiu, u sole hè assai forte, è u fading di a robba serà particularmente seriu dopu chì u sole hè espostu.
I maglioni ùn ponu micca siccati direttamente. Dopu chì i sweaters sò disidratati, i filamenti di maglia di i sweaters ùn sò micca stretti. Per impediscenu i maglioni di deformità, ponu esse messi in un saccu di reta dopu à lavà, è ponu esse posti in un locu ventilatu per seccu. Maglioni sottili sò generalmente purtati avà. In cunfrontu cù i maglioni di maglia grossa, i maglioni sottili anu fili di maglia più stretti è ponu esse secchi direttamente nantu à a perche. Ma prima di siccà, hè megliu di rottà una strata di spugna o spugna nantu à l'hanger prima di siccà. Asciugamani da bagnu per prevene a deformazione.Eccu un cunsigliustendibiancheria pieghevole indipendente, a so grandezza hè abbastanza per voi per asciucà u maglione pianu senza deformallu.
Dopu à lavà, i vestiti di sita sò megliu posti in un locu friddu è ventilatu per siccà naturali. Perchè i vestiti di sita anu poca resistenza à a luce di u sole, ùn ponu micca esse esposti à u sole direttamente, altrimenti u tela svanisce è a forza serà ridutta. Inoltre, i vestiti di sita sò più dilicati, per quessa, duvete ammaistrà u metudu currettu quandu lavate. Perchè l'alkali hà un effettu distruttivu nantu à e fibre di sita, un detergente neutru in polvere hè a prima scelta. Siconda, ùn hè micca cunsigliatu di stirring vigorosamente o torce durante u lavatu, ma deve esse strufinatu delicatamente.
I vestiti di lana sò prutetti da u sole direttu. Perchè a superficia esterna di a fibra di lana hè una capa squamosa, a film di oleylamine naturali nantu à l'esternu dà à a fibra di lana un lustru suave. Sè esposti à u sole, a film di oleylamine nantu à a superficia serà trasfurmata per via di l'effettu di l'ossidazione di a temperatura alta, chì affetterà seriamente l'aspettu è a vita di serviziu. Inoltre, i vestiti di lana, in particulare i tessuti bianchi di lana, tendenu à vultà gialli dopu esse esposti à u sole direttu, per quessa devenu esse posti in un locu friddu è ventilatu dopu à lavà per permette di siccà naturalmente.
Dopu avè lavatu a ropa di fibra chimica, ùn deve micca esse esposti à u sole. Per esempiu, fibri acrilichi tendenu à cambià u culore è giallu dopu l'esposizione. In ogni casu, fibri cum'è nylon, polipropilene è fibri artificiali sò ancu propensi à invechjà sottu à a luce di u sole. U poliester è Velen accelerà a clivatura fotochimica di a fibra sottu à l'effettu di u sole, affettendu a vita di u tela.
Dunque, in riassuntu, a ropa di fibra chimica deve esse secca in un locu friddu. Pudete appiccà direttamente nantu à l'hanger è lasciate seccu in modu naturali, senza arrughe, ma ancu vede pulitu.
U vestitu fattu di cuttuni è tessuti di linu pò esse spargugliatu di solitu direttamente in u sole, perchè a forza di stu tipu di fibra hè pocu ridutta o pocu ridutta in u sole, ma ùn serà micca deformatu. In ogni casu, per prevene u sbiadimentu, hè megliu turnà u sole in a direzzione opposta.
Tempu di post: 22-novembre-2021